In het midden van de werkdag in de problemen door een machine met een lege tank. Of – nog erger – bij de opstart op de werf de metertjes al in het rood zien gaan. Als infrastructuurbedrijf val je liever niet zonder mazout, want dat levert vertraging op die je wel kan missen. Fuelie doet precies dat: ze tanken ’s nachts al je machines bij, zodat je zonder zorgen en zonder oponthoud elke dag aan de slag kan.
Zaakvoerder Jente Hemels begon aanvankelijk bij een transportfirma. Ze beleverde werven, waar de klanten ook vroegen om machines bij te tanken. Niet evident met de bestaande vloot en binnen het toenmalige businessmodel, wel een vraag waar Jente graag op wilde inspelen. Zo werd Fuelie geboren, een aparte onderneming die 24 op 7 bouwmachines bijtankt op verplaatsing. “Voor bouwfirma’s is een eigen tank op locatie niet altijd haalbaar, maar ook het zelf bijtanken doorheen de dag is geen optie. Met Fuelie nemen we hen die zorg uit handen. Zonder te storen tijdens de werkuren”, stelt Jente Hemels.
VLOT OP ELK TERREIN
In heel België gaat Fuelie ter plaatse op werven om machines bij te tanken. Daarvoor heeft het bedrijf jeeps met een mazouttank op van 1.000 liter. Zo zijn ze behendig, flexibel en geraken ze moeiteloos bij elke machine op de werf. Zelfs als er veel machines moeten getankt worden. “Op maat van de klant”, benadrukt de zaakvoerder. “Zowel de frequentie als hoeveel en welke machines bijgetankt moeten worden, spreken we telkens af per specifieke werf. De opdrachten en de planning ter plaatse bepaalt namelijk de brandstofnoden. Ook daar leggen we de nodige flexibiliteit aan de dag. Veranderen de noden, dan passen we onze dienstverlening daar vlot op aan.”
Bij Fuelie staat de klant altijd centraal. Vanuit die optiek is er geen minimumafname. Of je nu grote volumes nodig hebt of slechts een klein aantal liter: je betaalt dezelfde brandstofprijzen.
Daarnaast heeft de Fuelie-jeep ook AdBlue mee. Zo voorkom je meteen ook dat die tank leeg gaat en machines daardoor stilvallen. “Met onze service ondersteunen we elke klant om elke dag een vlotte opstart en een optimaal verloop van de werkzaamheden te garanderen”, besluit Jente Hemels.
© 2000 - 2024 Wegenbouw.be | Disclaimer