Rebranding Beltrami als Brachot Family Member

Gepubliceerd op 29-09-2020 08:15

Brachot zette recent in op een totale rebranding. De nieuwe baseline luidt nu uniform en krachtig: ‘Crafting value for future generations’. Deze laat geen ruimte voor misinterpretatie en beklemtoont dat échte waarde de tand des tijds doorstaat. Voortaan wordt Beltrami omschreven als ‘Brachot Family Member’. Samen met een gloednieuw merklogo en de pittige kleuren rood, zwart en wit, kijken het moedermerk Brachot, diens Family Members Brachot Surfaces, Beltrami, Stoneasy.com, Larvik Granite, Kilkenny Limestone, Granitarn, SAG, SGS, Indigra en Cameleon de toekomst zelfverzekerd in de ogen.

"11 Family Members, 20 groeves, 8 productiesites, 16 distributie-units en meer dan een eeuw ervaring en kennis verspreid over drie continenten. Dat is Brachot anno 2020. Het is het resultaat van een voortdurend groeitraject. Een verhaal dat we voortaan naar buiten brengen als één grote familie met een frisse, nieuwe look. Rond de tafel: een enorme expertise van groeve tot klant en een uitgebreid assortiment in natuursteen en samengestelde materialen (blended materials)", aldus Brachot.

De blik is meer dan ooit op een duurzame toekomst gericht met een krachtige baseline : Crafting Value for Future Generations.

Brachot: totale rebranding > hier downloadenhttps://www.beltrami.behttps://www.brachot.com/