AGIV is bereid een toelichting te geven rond de werking en de mogelijkheden van het nieuwe KLIP met aansluitend de aandachtspunten voor de planaanvrager vanuit de verzekeringstak. De sessies richten zich naar planaanvragers-aannemers die actief zijn in de wereld van de nutsinfrastructuur, wegenis- en rioleringsbranche alsook de ruwbouwaannemers. Kortom de koepel van aannemers die actief zijn in het segment van de mechanische grondroering en grondbewerking.
Programma (14u30 – 17u)
infosessie omtrent de nieuwe werking van het KLIP
Onthaal en intro
• Toelichting Klip digitale fase (module, planning, decreet, demo) voor de aannemer door Luc De Kock, Jan Laporte, relatiebeheerders AGIV
• Aandachtspunten voor de planaanvrager vanuit de verzekeringstak: praktische implicaties van de nieuwe regeling (impact op de bestaande rechten en plichten, quid gebruik van tablets en graafmachines, moeten plannen in papiervorm of elektronische vorm op de weg zijn?, ...) door Yves Ghijsels, departementschef uitgifte-beheer ongevallen Federale Verzekering
• Algemene vraagstelling en conclusies door Bouwunie Infrastructuurwerken vzw en afronding
5 februari 2015 (Eandis - Melle)
12 februari 2015 (Infrax NAL West - Torhout)
17 februari 2015 (VDAB - Herentals)
Memo: Vanaf de inwerkingtreding van het nieuwe KLIP-decreet op 1 januari 2016 wordt de digitale planafhandeling via het KLIP verplicht.
http://www.bouwunie.be/activiteiten© 2000 - 2024 Wegenbouw.be | Disclaimer